Hem
Forum
Forumlista
Sök forum
Vad är nytt
Nya inlägg
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
Medlemmar
Aktuella besökare
Nya profilinlägg
Sök profilinlägg
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Meny
Logga in
Registrera
Hem
Forum
Elbilar
Renault
7 kWh/mil Renault Zoe 41 kWh
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Svara på tråd
Posta utan konto!
Gäster kan både posta nya trådar och svar, inget konto behövs!
Registrera
Logga in
Meddelande
<p>[QUOTE="Johan Erlandsson, post: 389"]</p><p>Har just fått Zaptec Go laddbox så jag kan börja se hur mycket ström som går åt att ladda vår Renault Zoe 2019 r110, 41 kWh batteri. Började ladda vid 81 %. Det gick åt 18 kWh att ladda fullt. Tror jag körde cirka 2,5 mil för att bränna de där 19 procenten, vilket ger en förbrukning på 7 kWh/mi! En rätt obehaglig överraskning med så sjukt hög förbrukning. Det var 20 minusgrader när jag laddade och några få minusgrader när jag körde.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Johan Erlandsson, post: 389"] Har just fått Zaptec Go laddbox så jag kan börja se hur mycket ström som går åt att ladda vår Renault Zoe 2019 r110, 41 kWh batteri. Började ladda vid 81 %. Det gick åt 18 kWh att ladda fullt. Tror jag körde cirka 2,5 mil för att bränna de där 19 procenten, vilket ger en förbrukning på 7 kWh/mi! En rätt obehaglig överraskning med så sjukt hög förbrukning. Det var 20 minusgrader när jag laddade och några få minusgrader när jag körde. [/QUOTE]
Förhandsvisning
Namn
Verifiering
Skriv namnet på högtiden vi firar vid sommarsolståndet i boxen nedanför. Ledtråd: man brukar dansa runt en stång.
Skicka svar
Hem
Forum
Elbilar
Renault
7 kWh/mil Renault Zoe 41 kWh
Topp