Hem
Forum
Forumlista
Sök forum
Vad är nytt
Nya inlägg
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
Medlemmar
Aktuella besökare
Nya profilinlägg
Sök profilinlägg
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Meny
Logga in
Registrera
Hem
Forum
Elbilar
Audi
Audi etron problem
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Svara på tråd
Posta utan konto!
Gäster kan både posta nya trådar och svar, inget konto behövs!
Registrera
Logga in
Meddelande
<p>[QUOTE="Axel, post: 365"]</p><p>Hejsan, jag har haft en audi etron 55 årsmodell 2021. Bilen har haft problem väldigt många gånger. Varje problem har kommit efter bilen varit på service. Senaste gången fick jag tillbaka bilen utan problem men dagen efter insåg jag att bilen inte laddat under natten. Vi körde ändå men efter 100 meter insåg jag att varningslampan på instumentbrädan lyste. Jag skulle vända bilen men plötsligt fick bilen för sig att den laddade mitt under färd. Jag fick ringa bärgaren då bilen inte gick att få in i drive. Efter en vecka ringde audi och sade att det hade varit en råtta som hade bitit av en kabel på bilen. Någon som haft samma problem då jag inte tycker detta låter sant! </p><p>mvh Axel</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Axel, post: 365"] Hejsan, jag har haft en audi etron 55 årsmodell 2021. Bilen har haft problem väldigt många gånger. Varje problem har kommit efter bilen varit på service. Senaste gången fick jag tillbaka bilen utan problem men dagen efter insåg jag att bilen inte laddat under natten. Vi körde ändå men efter 100 meter insåg jag att varningslampan på instumentbrädan lyste. Jag skulle vända bilen men plötsligt fick bilen för sig att den laddade mitt under färd. Jag fick ringa bärgaren då bilen inte gick att få in i drive. Efter en vecka ringde audi och sade att det hade varit en råtta som hade bitit av en kabel på bilen. Någon som haft samma problem då jag inte tycker detta låter sant! mvh Axel [/QUOTE]
Förhandsvisning
Namn
Verifiering
Skriv namnet på högtiden vi firar vid sommarsolståndet i boxen nedanför. Ledtråd: man brukar dansa runt en stång.
Skicka svar
Hem
Forum
Elbilar
Audi
Audi etron problem
Topp