Hem
Forum
Forumlista
Sök forum
Vad är nytt
Nya inlägg
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
Medlemmar
Aktuella besökare
Nya profilinlägg
Sök profilinlägg
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Meny
Logga in
Registrera
Hem
Forum
Övrigt
Köp & sälj
Eldriven fyrhjulig mopedbil med två sittplatser.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Svara på tråd
Posta utan konto!
Gäster kan både posta nya trådar och svar, inget konto behövs!
Registrera
Logga in
Meddelande
<p>[QUOTE="Jörgen, post: 277"]</p><p>Jag har haft min eldriven T-king mopedbil i sju år, den rullade felfritt tills batterierna dog helt. Bilen är försedd med en svensktillverkat tystor laddare och klarar såväl</p><p>bly som litium-jonbatterier. Nya batterier erfordras. Däcken är helt nya. Det går att låsa bilen trots ett mindre fel i dörren. En strömbrytare för elhissen i en dörr behöver bytas. Motorn i vindrutetorkaren är nog inte sönder men det är ett elfel där, kanske en kabel. Annars är mopedbilen helt OK och trafikduglig om vindrutetorkaren lagas. Reservdelar finns ofta på Alibaba då bilen är gjord i Kina.</p><p>I lagat skick ligger värdet på bilen ca 35000 (med batterier), men jag har inte tid eller lust att göra jobbet, så jag slumpar den för några tusen, om den hämtas i Skåne. </p><p>Mätarställning drygt 5000 mil.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Jörgen, post: 277"] Jag har haft min eldriven T-king mopedbil i sju år, den rullade felfritt tills batterierna dog helt. Bilen är försedd med en svensktillverkat tystor laddare och klarar såväl bly som litium-jonbatterier. Nya batterier erfordras. Däcken är helt nya. Det går att låsa bilen trots ett mindre fel i dörren. En strömbrytare för elhissen i en dörr behöver bytas. Motorn i vindrutetorkaren är nog inte sönder men det är ett elfel där, kanske en kabel. Annars är mopedbilen helt OK och trafikduglig om vindrutetorkaren lagas. Reservdelar finns ofta på Alibaba då bilen är gjord i Kina. I lagat skick ligger värdet på bilen ca 35000 (med batterier), men jag har inte tid eller lust att göra jobbet, så jag slumpar den för några tusen, om den hämtas i Skåne. Mätarställning drygt 5000 mil. [/QUOTE]
Förhandsvisning
Namn
Verifiering
Skriv namnet på högtiden vi firar vid sommarsolståndet i boxen nedanför. Ledtråd: man brukar dansa runt en stång.
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Köp & sälj
Eldriven fyrhjulig mopedbil med två sittplatser.
Topp