Hem
Forum
Forumlista
Sök forum
Vad är nytt
Nya inlägg
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
Medlemmar
Aktuella besökare
Nya profilinlägg
Sök profilinlägg
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Meny
Logga in
Registrera
Hem
Forum
Elbilar
Volvo
Saknar elbilar
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Svara på tråd
Posta utan konto!
Gäster kan både posta nya trådar och svar, inget konto behövs!
Registrera
Logga in
Meddelande
<p>[QUOTE="xoxo, post: 317, member: 140"]</p><p>lättlurade idioter går och köper elbilar Nu har vi elkris det kan de inte räkna ut varför---Jag hoppas att ni förstår att det här handlar inte om klimatet det handlar om en omställning där töntar har fått för sig att vi ska ha något nytt att de att behöva det säger jag Tack och Amen ta en moped Det kostar 25 före milen säger de och batteriet får man byta varannat år kostar mellan 5 och 10.000 räkna ut kilometer priset er eller mil priset jag skrattar så jag ligger dubbel till alla som har köpt elmoped snacka om obegåvade människor Varje gång jag ser eller hör en elbil så talar jag om för mina barn om vilka och ointelligenta människor som sitter bakom ratten</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="xoxo, post: 317, member: 140"] lättlurade idioter går och köper elbilar Nu har vi elkris det kan de inte räkna ut varför---Jag hoppas att ni förstår att det här handlar inte om klimatet det handlar om en omställning där töntar har fått för sig att vi ska ha något nytt att de att behöva det säger jag Tack och Amen ta en moped Det kostar 25 före milen säger de och batteriet får man byta varannat år kostar mellan 5 och 10.000 räkna ut kilometer priset er eller mil priset jag skrattar så jag ligger dubbel till alla som har köpt elmoped snacka om obegåvade människor Varje gång jag ser eller hör en elbil så talar jag om för mina barn om vilka och ointelligenta människor som sitter bakom ratten [/QUOTE]
Förhandsvisning
Namn
Verifiering
Skriv namnet på högtiden vi firar vid sommarsolståndet i boxen nedanför. Ledtråd: man brukar dansa runt en stång.
Skicka svar
Hem
Forum
Elbilar
Volvo
Saknar elbilar
Topp